1. lokakuuta 2012

Voittaja, minä!


Mää tykkään lukia monenlaisia korttiblokeja, myös valmistajien omia. Jillibean soup on yks niistä, mikä on linkitettynäki meijän sivulle, eli sitä tulee katottua säännöllisesti. No nyt siellä on ollu 4-vuotis synttärit ja niillä on pitkin syksyä ollu erilaisia arvontoja. Mää sitte osallistuin yhteen ja järkytys oli tässä taannoin suuri kun aamulla ennen päivän töitä taas menin niiden sivuille ja näin siellä oman nimeni...oikiasti, olin tipahtaa tuolilta.

Olin voittanu arvonnassa 8 niiden paperikkoa, pari mulla oli jo ennestään, niin Marikki sai osansa mun onnesta, mutta että voi olla onnellinen tämmösistä!!!

Kun vielä osoitettani sinne ilmoittaessani kerroin kuinka oon oottanu täällä Suomessa niiden joulupapereita myyntiin, niin omistaja oli vaihtanut kaksi vanhempaa paperikkoa kahteen niiden uuteen ja toisena oli se himoitsemani joulupaperikko...mukana oli myös käsin kirjoitettu viesti. Olo oli lähes etuoikeutettu.

Papereista innostuneena aloitin joulukorttien teon. Tän joulun teemana on talot, mää oon niihin muutenki aivan heikkona niin nyt saan yhistää kaks mahtavaa juttua, talot ja joulun. Miten en aikasemmin tätä keksiny? Kortteja on tullu ku liukuhihnalta ja jo vuosi sitten totesin, että jouluhulluuteen paras lääke on tekeminen...

2 kommenttia:

  1. Oohh, vähäks hieno palkinto! Ja ihania kortteja :)

    VastaaPoista
  2. eikö, ennenkuin paketti tuli postista, epäilin viimeiseen saakka, että oon ymmärtäny kuitenki väärin jotain! Talot+kortit, niin parhautta!!!

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!