7. lokakuuta 2012

Joulutaloja osa 1


Talokortteja syntyy ku sieniä satteella, tässä kaks vähän samantyylistä. Mun juttu myös tänä jouluna on se, että joulupapereita löytyy...joten oon tehny sitte sieltä ja täältä olevista seteistä enkä mistään yksittäisestä. Mutta se onki kivaa, tulee erilaisia ja kaikkia mun joulumatskuja yhistää se, että ne on värikkäitä ja enemmän tuota karkkijoulua kun perinteistä.


Mää kyllä ihailen joka kerta tyylikkäitä, yksinkertasia ja eleettömiä kortteja, mutta ei mulla semmosia synny? On kai eri asia ihailla jotain tyyliä, kun sitte se toteutus, mikä on itelle ominta? Ja kai näistäki vois joku ystävä sanoa, että nämä on ihan mun näkösiä?

Papereissa on ainaki papermanian joulua ja my minds eyen joulua, koristeita sieltä ja täältä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!