27. elokuuta 2012

Uudet tuulet

 
Mun esimies lähtee muihin hommiin. Sinänsä tosi harmi, on varmaan paras pomo mitä mulla on koskaan ollu?

Tässä kortissa on vihdoin Lontoon tuliaisina hankittu kuumailmapalloleima. Leimasin ensin sen paperille ja sitte vielä kuviot toiseen kertaan erilaisille papereille, systeemi on mun mielestä aika kiva. Väritteleminen ei niinkään oo mun juttu, en tajua niitä varjostuksia tai muita kikkailuja ja siksi mun värittämät leimatut kuvat näyttää järkyttäviltä. Kortin teksti oli mukana samassa setissä ja sopii tähänki lähdön tunnelmaan hyvin.

Kortti on kaikkinensa yksinkertanen, piti oikein pinnistää, että se myös pysy semmosena. Jotenki asiallinen? Mitä mun kortit ei mun mielestä monesti ole. Ainut kimalteen hippunen on nurkissa olevat pienet kuplatarrat.

Paperit Echo park ja My mind's eye

2 kommenttia:

  1. Tässä kortissa on raikkaat värit ja hieno kolmiulotteinen vaikutelma! Tykkään :)

    VastaaPoista
  2. Kiitos, "värittäminen" kuviopapereilla on hyvä systeemi! Saa nättiä helposti ja se nostaa kuvaa kivasti irti paperista.

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!