21. elokuuta 2012

Perhosia valmistuneelle

 
Mun serkku sai paperit ulos ja sitä juhlittiin vähän suvun kesken. Kortin piti valmistua ajan kans ja rauhassa, miten kävi - viimetinkaan kaikki tietenki jäi. Syy oli siinä, ettei päässä ollu yhtään ajatusta kortin suhteen. Jos viimetinkoja ei olis olemassa, mulla jäis monta juttua tekemättä. Pienen puristuksen kans sitä yhtäkkiä saa tehtyä ja jälkiä syntyy. Tämä idea on nähty jo ajat sitte monissa blogeissa, mutta nyt se on tässä ja mun tekemänä.

Perhosiin mulla on vähän ristiriitainen suhde, mää toisaalta pelekään niitä, mutta toisaalta ne on viehättäviä sekä koristeina saati livenä. Pelekään sitä niiden räpistelyä, kun ne lentelee mihin sattuu ja miten sattuu. Kerran on pyydystetty äitin kans perhosta sisältä ja kun se oikiasti Räpistelee miten sattuu niin lopputulos oli, että oltiin vessassa piilossa ja huuvettiin isä avuksi.

Perhosia on kortissa embossattuna, leikkureilla leikattuna, tarrana ja muutama laser leikattu koriste kans.

2 kommenttia:

  1. Mie oon ihan samaa mieltä perhosista, ne on tosi kauniita, kunhan pysyvät sopivan matkan päässä :) Kortti on tosi kaunis!

    VastaaPoista
  2. Kiitos ja sitä oli aika mukava tehä, yksinkertanen mutta sitte aika värikäs?

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!