8. maaliskuuta 2012

Saanko esitellä...


Heidi Grace, yks mun suosikki brändeistä. Tämä tyyli jotenki vetoaa muhun ihan täysin. En muista tarkkaan mistä löysin tämän ja millon, mutta multaki löytyy hänen leimasin settejä useampia ja ne on tätä samaa tyyliä ja ennenkaikkea Taloja. Ehkä talo-hulluus kulminoituu näissä taloissa, ne on niin sitä mistä tykkään.
Nyt Heidiltä on tullu uusia sarjoja, above the clouds ja in this house - taloja, taloja, taloja - onneksi paljon taloja!!!





       Jälleen Heidin taloja, joita en voi vastustaa...


Google käy ajoittain kuumana kun oon katellu, josko näitä jostaki saa? Ei vielä, tai sitte en löydä?

Kaikkiaan tekemisen kannalta nämä kuviolliset ja esittävät kuosit on ehkä vähän haasteellisia korttimaailmassa, olen huomannu saman muidenki merkkien kohdalla (my little shoebox tai bella blvd) mutta ne on niin ihania, että silti niitä on kertyny omiin kokoelmiin, vaikka sitte käyttökohdassa huomaa tarttuvansa muihin papereihin?? Kovin esittävistä papereista mää huomaan kattelevani yksityiskohtia ja leikkelen niitä kortteihin? Vähä niinku koristepapereita mulle.

Se on se lapsuuden tunne, kun keräilin jo silloin "ihania papereita" ja vaihtelin niitä kaverien kans, se sama tunne tulee näiden kohdalla - niin ihania papereita, että ei raski käyttää...onko kellään muulla tätä jemma-ongelmaa? Taitaa olla, niin olen lueskellut muittenki juttuja, hih!!









kaikki kuvat Heidin omasta blogista


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!