9. marraskuuta 2011

Ostoksia

Halusin esitellä muutamia ostoksia.
 Nämä salkut löyty ihan paikallisesta Tiimarista, ne oikein huusi mulle, että "ota matkaan"!! Näen ne mun omassa askarteluhuoneessa hyllyn päällä, sisällä jotaki ihanaa. Nämä siis ei todella menny neitin käyttöön vaan äiti omi ne itelleen....



Tämä setti tuli rapakon takaa. Jos joku ei vielä huomannu, niin mun Maya road-hulluus on lähteny käsistä - nyt myös niiden tuotteiden osalta. Pakkohan niitä oli itelleki saaha kun oon lukenu niiden blogin lähes läpi ja ihastellu tehtyjä juttuja. Vielä näitä ei oo missään käytetty, mutta useat kerrat jo hypistelty! Samaan syssyyn lähti pari paperikkoa Jillibean soupilta, nekin kolahti Mayan sivujen kautta. Paketissa oli kiitoksena setti helmitarroja, musta se on ihana tapa kiittää ostajaa - laittaa sinne pientä yllätystä mukaan. Ostokset on tehty
Simpan kaupassa.


2 kommenttia:

  1. Apua, iik, oih ja voih! Mäkin haluan tuollaiset salkut! Tuli kiire Tiimariin :)
    Mä rakastan sellaisia kauppoja, jotka laittaa jonkun yllätyksen matkaan. Siitä tulee niin hyvä mieli! Kruununjalokivikin harrastaa sitä.

    VastaaPoista
  2. Mää voin lisätä sun tuskaa ja kertoa, että siellä oli vielä kolmaskin koko salkkuja ja siinä oli ihanainen pöllökuvio...olisin halunnu senkin, mutta joku roti sentään!!

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!