8. elokuuta 2013

Teippitalo

Kesälomareissulla satuin törmäämään jo aiemmin Marikin esittelemään kauppaan 
Tigeriin ja sieltä sattu silmään sama mökki, jonka Marikki päällysti jo keväällä. Mukkaanhan se talotyypillä lähti luonnollisesti...tai niitä on kyllä kotona kaks, mutta toinen oottaa päällystään vielä. Yks ilta pyörittelin washiteippejä ja siinä samalla sattu talo tietenki silmään. Eikä muuta ku teippaamaan! Tosin inspistä olin jo aiemmin hommaan saanu kyllä täältä. Erona luonnollisesti jälki, mutta aika hauska tästäki tuli. Ikkunoita eikä ovia tässä mökissä ei ole, ainakaan vielä. Väriä senki edestä. Taas on yks säilytysrasia lisää, vieläkö niille kaikille ihanille keksis hyvän käytön;)


2 kommenttia:

  1. Siis mä oon nyt ihan out ja sou-lääst-siisön, mullon menny tää teippihomma ihan ohi hei. Alkaa olla teehetken aika, edellisestä ihan liian kauan, ja mää oon pudonnu askartelukelkasta. Oon jotenki juminu nyt ompelukoneeseen ja paperit odottaa aikaa parempaa. Sen pallot-ympyrässä -homman kokeilin, oli huippukiva ja tulos nätti, niitä on tullu värkättyä useampia, mutta taitaa olla aika taas terästäytyä näissä paperihommissakin. Seuraavaksi tutustun näihin teippeihin.

    VastaaPoista
  2. Voi kuule, tänne vaan - teippejä riittää...mää voin heti antaa sulle vinkit mistä niitä löytää niin paljo, että pää on sekasi:)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!