3. kesäkuuta 2013

Taloja

Tämä leima on ostettu jo vuosi sitten a-luokan matkalta. Taloja, niitä mulla riittää. Testasin ihan pelkälle pahville ja samalla muka yritin värittää taloja semmosilla akvarelliväreillä eli puuväreillä, jotka veden kans muuttuu maalausjäljeksi. Just. Muuttuu kellä muuttuu, mulla ei ainakaan? No ehkä paperilla on jotain merkitystä, mun pahvi oli pahimmillaan jo läpi märkää kun lotrasin vettä ja ootin sitä maalaus-efektiä. Jep, ei mun kuppi teetä vaikka ihan kivaa oliki. Vähä eri väreillä tehtynä tämähän olis joulukortti?
Puissaki sydämiä. Pistetäämpä korvan taakse...
Kyllä silti pisara kimalleliimaa on aina paikallaan, tai kaks!!

3 kommenttia:

  1. Siis ihana!
    Jos on kovin huokoinen pahvi, niin veden lotraus päälle ei auta (tosin musta se maalausefekti on hankala saavuttaa muutenkin päälle laveeraamalla). Mulla toimii parhaiten kynän kastelu vedessä ja sillä värittäminen. Pigmenttikään ei kärsi.

    VastaaPoista
  2. Ja kyllä, kimalle sopii aina. Ei korttia ilman kimalletta. Eikä muutakaan käsityötä :)

    VastaaPoista
  3. Kommentti vähän myöhässä...siis kynän kastelu vedessä! Tämähän on kokkeiltava kans, seuraavien talojen kans ehkä!!!

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!