9. huhtikuuta 2013

Miesten vuoro II

 
 
Tähän on tultu, oma mies pyysi tekemään ystävälleen kortin. Olin enemmän ku otettu, tähän asti oon ajatellu, että se pakon edessä kannustaa vaimoaan ja yrittää tukea räpistelyjä kehumalla kortteja...niinku parisuhteessa pitääki - kannustaa ja olla kiinnostunu toisen asioista?? Mää oon sitte puolestani katellu vuosikaudet kalastusjuttuja, kattonu kaverina auto-ohjelmia ja jääny sen takia koukkuun brittien Top Geariin ja motskari ohjelmaan OCC  - voitteko kuvitella!!
 
Toiveena oli, ettei sydämiä eikä kukkia, joten samalla kaavalla mentiin kun edellisenki miesten kortin kans, lenskari, pallo ja pilvet on jopa samasta leimasetistä kaikki! Tässäkään kohtaa, en luule, että kortin saaja hoksaa kimallettujen sadepilvien syvempää olemusta, mutta hyvä niin!

2 kommenttia:

  1. Vau, tää on hieno! Miksi mä en ole tajunnut, että kuviopaperillekin voi leimata?! Pakko testata heti, kiitti vinkistä :)

    VastaaPoista
  2. Kiitos! Kuviopaperille leimaaminen pelastaa mut, en todella ossaa värittää kuvia ja muutenkaa se ei oo oikein mun juttu..näin tulee käytettyä leimojaki useammin.

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!