14. tammikuuta 2013

Säilytystä


Mulle kelpais näistä ihan mikä vaan... Nyt on mietinnässä mun omaan pikkuruiseen huoneeseen järkevä säilytysratkaisu. Siellä on hyllykkö, joka siirtyy neitin käyttöön kunhan oma huone laitetaan valmiiksi. Joten tässä kohtaa mää voisin saaha jotain uutta? Ehkä. Olisin halunnu ikeassa olevan punasen lasiovellisen kaapin, no niitähän ei tietenkää enää ole! Jotenki tuntuu, että olis kiva kun kaikki nätti olis jotenki näkyvillä, mutta siistimpäähän se on, jos ne on oven takana piilossa. Toisaalta ja toisaalta. Sitte ne kaikki unohtuu kaapin syövereihin? Ja miksei kaikki nätit rasiat, laatikot ja ihanat värit sais näkyäkin, kunhan ne olis muuten järkevästi? Mahdoton yhtälö, ei kai? Tällä hetkellä kiinnostaa aivan hulluna kaikkien muittenki säilytys ratkaisut  A-asioille. Niitä löytyy pilvin pimein täältä - mistä kaikki ylläolevat kuvatki on kaivettu.

2 kommenttia:

  1. Mä olen ihan säilytysfriikki, mun mielestä osa tämän harrastuksen viehätystä on miettiä miten säilyttää kaikki ihanuudet! Itse haaveilen omasta askarteluhuoneesta, nyt on tyytyminen makuuhuoneen nurkkaan...

    Blogissani on teille jotain...
    http://paperiajalankaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Uskomantonta, meijän ensimmäinen tunnustus!!!Vähäkö mahtavaa, Iso Kiitos halauksien kera!!
    Tuosta säilytyksestä vielä, ihan sama tunne on täälläki, yks iso osa tätä ihanuutta on miettiä juurikin säilyttämistä ja miten sen tekis mahollisimman nätisti ja tyyliin sopivasti. Ja mun kohalla tyyli on värikästä, niinku ehkä kortitki on?

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!